پلتفرم‌های پخش پوست شیر
نوشته شده توسط : موپن

مدتی است که سریال‌های خانگی به جای پخش در تمام پلتفرم‌ها به شکل کاملا اختصاصی یا نسبتا اختصاصی در پلتفرمی خاص به نمایش گذاشته‌ می‌شوند. سریال پوست شیر هم به عنوان سریال اختصاصی فیلم نت پخش شد. یعنی برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلم نت را خریداری می‌کردید. البته که شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک این پلتفرم‌ها مثل کد تخفیف فیلم نت، کد تخفیف فیلیمو و… هزینه‌های خرید اشتراک را تا حدود زیادی کاهش دهید.

هر دو پلتفرم تمامی قسمت‌های این مجموعه را به اشتراک گذاشته‌اند و با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه، 6 ماهه و… می‌توانید در زمان دلخواه به تماشای این مجموعه بنشینید. اگر با این پلتفرم‌ها آشنایی ندارید در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن‌ها خواهیم داد.

در گذشته فیلم و سریال‌ها به شکل اکران حضوری و یا از طریق تلویزیون به نمایش درمی‌آمدند. بعد از آن سی‌دی و دی‌وی‌دی روی کار آمد و همین امر شروعی برای پخش سریال‌های خانگی بود. البته به سینما رفتن هم امری راحت‌تر شد و مثلا با داشتن کد تخفیف سینماتیکت می‌توانستید کاملا به صرفه بلیط سینما تهیه کنید و فیلم مورد نظرتان را حضوری و دست جمعی ببینید. این روش جدا از صرف زمان بیشتر احتمال برگشت پول، عدم تکرار و… را به همراه دارد.

 

منبع: https://baztab.ir/%d9%81%d8%b5%d9%84-4-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: